ponedeljek, 27. oktober 2008

JESEN

Šum lišča, tužni šum
To jesen dolazi
I ljubav je tužna kad kapljice kiše odnesu ko san
Ko zvuk glasa tvog vedri dan
Čuj, draga, vetra šum
To ljubav prolazi
A suza u oku te jeseni tužne nek ti kaže sve
Moj bol noči te jesen je
Nek ti kaže tužna jesen
/Jedno popodne/

Prečudovita pesem...
Včasih v izvedbi enkratnega Vokalnega kvarteta Predraga Ivanovića, že nekaj časa pa tudi v naši. In vsakič, ko jo zapojemo, nam znova zatrepeta srce :)
Za tiste, ki pa jim nežnih jesenskih impresij kar ni in ni dovolj, je naša Damjana sestavila še nekaj.

(NeTi)

6 komentarjev:

tejnula pravi ...

mmm ... dobri stari časi! ;)

VOCIS IMAGO - komorni zbor pravi ...

Ej, Teja, hoj!
Kej poješ tam gor? Pa se kej poje tam gor sploh? Mi gremo kmal na Kras intenzvno vadit in res škoda, da te ne bo zraven. Sej si predstavljaš - rdeči ruj, kraška zemlja, vinske kleti, pršut, sveže nebo... in mi in Polka je ukazana (en nov komad, k je prava avantura - noro!!!) in Fuga (še bolj noro!!!) in vse...
Ampak bomo mislili nate! Objem!

Anonimni pravi ...

Ej, res noro - tale jesen tudi mene čisto navdušuje... zame je kot vila z mavričnega polja, ki šepetaje trka v moje srce ...
z živo rdečo svilo ovija skozi moje se roke ... in še in še ... :))

Naši komadi pa tudi - Šumlišča itd ...

Anonimni pravi ...

In veter dons je bil neverjetno dober... Upajmo še na dober vetroven večer ;)

tejnula pravi ...

uuu ... intenzivne!! :) mi je res žal da jih bom zamudila ... ne pozabte se bolj osredotočit na petje kot na rdeči ruj ;) in ne, nemci prav nč ne pojejo ... če pa že, so pa to v večini bolj cerkvene fore ... drgač smo mel pa že prvi sneg tu, tak da se že skor poslavljamo od jeseni ... ampak, mmmmm - sneg! :D

Anonimni pravi ...

Ko smo ravno pri snegu - kakšna dva dni bo že, kar sem začela z rolanjem jazzy božične muzike... Put a little cool in your Yule... Prav paše... Samo še čakam na prve snežinke, tiste ta velike in mokre mokre...